18 Μαΐ 2014

Οι πράοι δεν θα κληρονομήσουν ουτε δεκάρα.

Ήρθε στον ύπνο μου ο αρχαίος θεός της Καλής Χαράς. Συστήθηκε μουτρωμενος, όπως πάντα. 
"Δεν πιστευω σε τέτοια πράγματα", ψέλλισα αμήχανος. 
"Κανείς δεν πιστεύει, βλάκα, μην κανεις το έξυπνο, γι' άλλο ήρθα", με αποστόμωσε.
Αμέσως ξεδίπλωσε ενενήντα-εννιά ζευγάρια κάλτσες χωρις ραφή και μου έκανε μια προσφορα να τις πάρω όλες.
Το ποσό ηταν εξευτελιστικό αλλά κάτι μέσα στον ύπνο μου, έλεγε "όχι! Μη μασάς."
"Δες, δεν κανω παζάρια", επέμενε, "άντε καλοφόρετες" και τις άδειασε στο κεφαλι μου.

Ξύπνησα με το φόβο οτι θα ειμαι προβληματισμένος αλλα μάταια. Ήμουν μάλλον παγερά αδιάφορος. Μυστήριες οι βουλές των ανθρώπων.

Έτσι, όλα τελείωσαν όπως άρχισαν.

                                                                                                                                             18/5/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: